środa, 7 marca 2012

Pierwsze kroki w blogowaniu :D



Nadszedł dzień, w którym postanowiłam założyć w końcu bloga na którym będę mogła zamieszczać zdjęcia wyników swoich "wypocin"... Od dłuższego czasu z zamiłowaniem oddaję się malowaniu, klejeniu, zdobieniu różnych przedmiotów - albo po to, by dać im nowe życie, albo zyczajnie by mogły pocieszyć choćby kilka par oczu - a jeśli tylko się to udaje - daje mi to motywację do kolejnego nurzania łapek w farbie i tworzeniu nowych projektów.  Staram się fotografować wszystkie swoje prace, aby uwiecznić to co udało mi się zrobić, bo zazwyczaj  większość rzeczy trafia w postaci upominków do rodziny i przyjaciół :) Zdjęcia praktycznie zawsze porozrzucane mam w różnych zakamarkach dyskowych - dlatego też teraz gromadzę je w jednym miejscu tworząc coś na kształt albumu dla siebie i zainteresowanych. Z czasem systematycznie będzie pojawiać się coś nowego :)


































Rezultaty wybielania i malowania legginsów (ciut żmudne zajęcie) - nie wiedzieć czemu robią furorę ostatnimi czasy ;) Można zamawiać!




Zaproszenia, które robiłam na ślub mojej siostrzyczki :)

Stare, urocze lusterko, które kupiłam ostatnio - postanowiłam troszkę je odświeżyć dodając kolorowy motyw z tyłu

Powyżej - broszki zrobione z plastikowych butelek 


Ponownie kosmiczny motyw - tym razem na tenisówkach


Ostatnio uwielbiam wykorzystywać rzeczy, które na pierwszy rzut oka wydają się niepotrzebne


Reklamówki zaczęły wychodzić z mojej szafki - skończyły jako koszyk na owoce lub cokolwiek innego ;)


Broszka - również wykonana z reklamówek 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz